Pagina URL: http://www.cepa.be/havenarbeiders/personeelsbeheer/personeelsbeheer-tot-uw-dienst/onze-servicegarantie/

Pagina afdrukken

Onze servicegarantie

We garanderen de kwaliteit van onze dienstverlening door toegankelijk en bereikbaar te zijn voor onze leden, de werkgevers en de havenarbeiders. Voor alle vragen en suggesties ben je meer dan welkom op de afdeling haven van Cepa. We zijn ook bereikbaar via telefoon, fax en e-mail.

Personeelsbeheer
Brouwersvliet 33, bus 7 (inkom via Adriaan Brouwerstraat 24)
2000 Antwerpen
F: 03/ 221 98 61

Heb je nood aan informatie over loonbetaling, personeelsadministratie, afwezigheden (vakantie, ziekte, klein verlet…),  hospitalisatieverzekering? Dan bel of mail je ons…

T: 03/ 221 97 77
E: loketten@cepa.be

Heb je nood aan meer algemene informatie over havenarbeid. Wil je bijvoorbeeld meer te weten komen over hoe havenarbeider te worden? Contacteer dan graag één van onderstaande contactpersonen. Ze helpen je graag verder.

Gerrit Goos: bel op 03/ 221 98 60 of  mail naar gerrit.goos@cepa.be
Kelly Kiebooms: bel op 03/ 221 98 51 of mail naar kelly.kiebooms@cepa.be

Kantooruren
Maandag t.e.m. donderdag: 08.00u – 12.00u en 12.45u – 16.30u
Vrijdag: 08.00u – 12.00u en 12.45u – 16.15u

Wat als je persoonlijke gegevens wijzigen?
Elke verandering van je persoonlijke gegevens moet je persoonlijk aan het loket, schriftelijk doorgeven aan Cepa, ofwel via de beveiligde toepassing MyCepa zelf registreren. Alleen als je in vast dienstverband bent, mag je werkgever deze wijzigingen schriftelijk doorgeven, bv. via e-mail.

 

Wat als je je wil registreren voor de Cepa mailing?
De Cepa mailing komt wekelijks via e-mail en houdt je persoonlijk op de hoogte van je kledijpunten- en vakantiesaldo e.d. Klik hier om je te registreren.