Pagina URL: https://www.cepa.be/havenarbeiders/personeelsbeheer/maatregelen-covid-19/aangepaste-dienstverlening/

Pagina afdrukken

Aangepaste dienstverlening

Afdeling Haven

De loketten van afdeling Haven zijn gesloten.

  • Regel jouw personeelszaken:
    • Online via MyCepa of de eLoket-app. Lees hier meer over eLoket.
    • Telefonisch via 03 221 97 77
    • Per mail via loketten@cepa.be.
    • Na afspraak via loketten@cepa.be of 03 221 97 77 op dinsdag.

     

  • Attest van ongeval of ziekte bezorgen
    • Stuur door via de eLoket-app of steek het attest in de brievenbus aan de inkom van afdeling Haven.
    • Nog geen eLoket? Download dan eerst de OTP-app om eLoket te kunnen gebruiken. Bekijk in de video’s hieronder hoe je de apps installeert*.

      *Voorlopig kunnen enkel havenarbeiders van de pool op deze manier de apps installeren.


Alfapass

  • Het kantoor in het Cepa-gebouw aan de Brouwersvliet is vanaf 18 mei open op afspraak. Neem contact op 03/303.28.28 of info@alfapass.be.
  • Het kantoor aan kaai 1742 is open.
  • De kantoren in Zeebrugge zijn open.

Dienst Uitrusting (kledijbedeling & Cepashop)

  • Kledijbedeling: open op maandag van 8 tot 12 uur en van 12.45 tot 17 uur. Dinsdag t.e.m. vrijdag van 8 tot 12 uur en van 12.45 tot 16.30 uur.
    Cepashop: maandag tot vrijdag open van 08.30 uur tot 12 uur en van 12.45 uur tot 16 uur.
  • Draag een mondmasker en ontsmet je handen bij het binnenkomen.
  • Kom enkel voor noodzakelijke veiligheidsuitrusting langs.
  • Kom alleen. Er wordt slechts 1 persoon tegelijk binnengelaten.
  • Hou minstens 1,5 meter afstand van anderen.
  • Bestel je veiligheidsuitrusting via MyCepa en laat je bestelling leveren in de afhaalpunten in SCHAFT Kallo en Haven 606. De lockers zijn 24/7 toegankelijk en worden grondig ontsmet.
  • Vanaf 19 juni kan je opnieuw gehoorbescherming op maat laten opmeten en uitleveren. Dit kan enkel op vrijdagen van 9 uur tot 12 uur en van 12.45 uur tot 16 uur bij de dienst Uitrusting. Draag een mondmasker tijdens de opmeting of uitlevering en ontsmet je handen!
  • Vragen? Neem contact op via uitrusting@cepa.be of op 03 544 03 60.

Mediwet

  • Periodieke medische controles worden opnieuw opgestart.

Ocha

  • Sommige opleidingen op Ocha worden vanaf 8 juni opnieuw opgestart.
  • Vragen? Neem contact op via info@ocha.be of 03 543 96 10.

Schaftlokalen

  • SCHAFT Kallo is vanaf 15 juni opnieuw open met beperkte capaciteit. De andere schaftlokalen blijven voorlopig gesloten.
  • Het afhaalpunt voor kledij in SCHAFT Kallo blijft 24/7 toegankelijk met jouw Alfapass. Lockers worden ontsmet.
  • Mondmasker verplicht, behalve aan tafel: draag een mondmasker bij het binnenkomen en tijdens je verplaatsingen in SCHAFT Kallo.
  • Registratie verplicht: ga naar ikzithier.be, vul jouw gegevens in en kies ‘Schaft (Steenlandlaan Kallo). Toon het groen scherm aan de kassa.

Siwha

  • Bel je Siwha op voor een interventie en zijn er symptomen van corona? Meld dit duidelijk tijdens je oproep. Op die manier kan Siwha zo snel mogelijk de juiste hulpmiddelen uitsturen. Bij ernstige symptomen zal Siwha je niet naar het medisch centrum brengen, maar naar een ziekenhuis in de buurt.
  • Zet een mondmasker op terwijl je op de hulpdiensten wacht.
  • Aan het werk en voel je je ziek? Verwittig jouw werkgever, ga naar huis en bel je huisarts of de arts van het medisch centrum (03 543 92 40). Siwha kan jou bij milde symptomen niet naar het medisch centrum brengen, want zij ontvangen geen (mogelijk) besmette COVID-19 patiënten.

VDAB

  • VDAB is enkel bereikbaar per mail via digikot.antwerpen@vdab.be.
  • Ondersteuning bij de aanwerving verloopt enkel per mail, niet meer telefonisch. Neem je voorzorgen en log op tijd in op Digikot! Heb je een probleem? Mail meteen naar digikot.antwerpen@vdab.be. Zet duidelijk je probleem in de onderwerpregel van je mail.
  • Enkel wanneer je problemen met jouw internetverbinding ondervindt bij het inloggen op Digikot, kan je vanaf maandag 15 juni terug telefonisch contact opnemen met VDAB via 03 233 02 33 (enkel in uitzonderlijke gevallen).
  • De VDAB is niet fysiek bereikbaar. Het fysieke aanwervingslokaal is gesloten.
  • (Aan)vragen? Neem contact op via digikot.antwerpen@vdab.be.
  • Alle communicatie over inloggen, aanvragen, attesten, info en registraties verloopt uitsluitend digitaal.