Pagina URL: https://www.cepa.be/havenarbeiders/personeelsbeheer/maatregelen-covid-19/aangepaste-dienstverlening/

Pagina afdrukken

Aangepaste dienstverlening

Afdeling Haven

De loketten van afdeling Haven zijn gesloten.

  • Regel jouw personeelszaken:
    • Online via MyCepa of de eLoket-app. Lees hier meer over eLoket.
    • Telefonisch via 03 221 97 77
    • Per mail via loketten@cepa.be.
    • Na afspraak via loketten@cepa.be of 03 221 97 77 op dinsdag.

     

  • Attest van ongeval of ziekte bezorgen
    • Stuur door via de eLoket-app of steek het attest in de brievenbus aan de inkom van afdeling Haven.
    • Nog geen eLoket? Download dan eerst de OTP-app om eLoket te kunnen gebruiken. Bekijk in de video’s hieronder hoe je de apps installeert*.

      *Voorlopig kunnen enkel havenarbeiders van de pool op deze manier de apps installeren.


Alfapass

  • Alle kantoren blijven open op afspraak. Het kantoor op de Brouwersvliet is na afspraak enkel op dinsdag beschikbaar. Maak een afspraak via 03 303 28 28 of info@alfapass.be.

Dienst Uitrusting (kledijbedeling & Cepashop)

  • Kledijbedeling: open op dinsdag en donderdag van 10 tot 12 uur en van 12.45 tot 15 uur.
  • Draag een mondmasker en ontsmet je handen bij het binnenkomen.
  • Kom enkel voor noodzakelijke veiligheidsuitrusting langs.
  • Kom alleen. Er wordt slechts 1 persoon tegelijk binnengelaten.
  • Hou minstens 1,5 meter afstand van anderen.
  • Bestel je veiligheidsuitrusting via MyCepa en laat je bestelling leveren in de afhaalpunten in SCHAFT Kallo en Haven 606. De lockers zijn 24/7 toegankelijk en worden grondig ontsmet.
  • Otoplastieken opmeten kan enkel op afspraak. Draag een mondmasker tijdens de opmeting en ontsmet je handen.
  • Vragen? Neem contact op via uitrusting@cepa.be of op 03 544 03 60.

Mediwet

  • Periodieke medische controles worden geannuleerd.

Ocha

  • Opleidingscentrum OCHA is gesloten.
  • Vragen? Neem contact op via info@ocha.be of 03 543 96 10.

Schaftlokalen

  • Door de coronamaatregelen zijn de schaftlokalen gesloten.
  • Het afhaalpunt voor kledij in SCHAFT Kallo blijft 24/7 toegankelijk met jouw Alfapass. Lockers worden ontsmet.

Siwha

  • Bel je Siwha op voor een interventie en zijn er symptomen van corona? Meld dit duidelijk tijdens je oproep. Op die manier kan Siwha zo snel mogelijk de juiste hulpmiddelen uitsturen. Bij ernstige symptomen zal Siwha je niet naar het medisch centrum brengen, maar naar een ziekenhuis in de buurt.
  • Zet een mondmasker op terwijl je op de hulpdiensten wacht.
  • Aan het werk en voel je je ziek? Verwittig jouw werkgever, ga naar huis en bel je huisarts of de arts van het medisch centrum (03 543 92 40). Siwha kan jou bij milde symptomen niet naar het medisch centrum brengen, want zij ontvangen geen (mogelijk) besmette COVID-19 patiënten.

VDAB

  • VDAB is enkel bereikbaar per mail via digikot.antwerpen@vdab.be.
  • Ondersteuning bij de aanwerving verloopt enkel per mail, niet meer telefonisch. Neem je voorzorgen en log op tijd in op Digikot! Heb je een probleem? Mail meteen naar digikot.antwerpen@vdab.be. Zet duidelijk je probleem in de onderwerpregel van je mail.
  • Enkel wanneer je problemen met jouw internetverbinding ondervindt bij het inloggen op Digikot, kan je vanaf maandag 15 juni terug telefonisch contact opnemen met VDAB via 03 233 02 33 (enkel in uitzonderlijke gevallen).
  • De VDAB is niet fysiek bereikbaar. Het fysieke aanwervingslokaal is gesloten.
  • (Aan)vragen? Neem contact op via digikot.antwerpen@vdab.be.
  • Alle communicatie over inloggen, aanvragen, attesten, info en registraties verloopt uitsluitend digitaal.