Pagina URL: https://www.cepa.be/werkgevers/personeelsbeheer/personeelsbeheer-tot-uw-dienst/onze-servicegarantie/
We garanderen de kwaliteit van onze dienstverlening door toegankelijk en bereikbaar te zijn voor onze leden, de werkgevers en de havenarbeiders. Voor alle vragen en suggesties ben je meer dan welkom op de havendienst van Cepa. We zijn ook bereikbaar via telefoon, fax en e-mail.
Personeelsbeheer
Brouwersvliet 33, bus 7 (ingang via Adriaan Brouwerstraat 24)
2000 Antwerpen
F: 03/ 221 98 61
Heb je nood aan informatie over loonbetaling, personeelsadministratie, afwezigheden (vakantie, ziekte, klein verlet…), hospitalisatieverzekering? Dan bel of mail je ons…
T: 03/ 221 97 77
E: loketten@cepa.be
Heb je nood aan meer algemene informatie over havenarbeid. Wil je bijvoorbeeld meer te weten komen over hoe havenarbeider te worden? Contacteer dan graag één van onderstaande contactpersonen. Ze helpen je graag verder.
Gerrit Goos: bel op 03/ 221 98 60 of mail naar gerrit.goos@cepa.be
Kelly Kiebooms: bel op 03/ 221 98 51 of mail naar kelly.kiebooms@cepa.be
Kantooruren
Maandag t.e.m. donderdag: 08.00u – 12.00u en 12.45u – 16.30u
Vrijdag: 08.00u – 12.00u en 12.45u – 16.15u
Wat als de persoonlijke gegevens van uw werknemers wijzigen?
Elke verandering van de persoonlijke gegevens van uw werknemers moeten persoonlijk en schriftelijk doorgegeven worden aan Cepa. Alleen als ze in vast dienstverband zijn, mag u, de werkgever deze wijzigingen doorgeven via e-mail.