Pagina URL: https://www.cepa.be/werkgevers/uitrusting/faq

Uitrusting

Wie kan er terecht op het kledijbedelingscentrum?

Uitsluitend erkende havenarbeiders en werkgevers

Wat zeker mee te brengen voor de afhaling van kledij en/of PBM’s?

Havenarbeiders moeten de persoonlijke erkenningskaart (evt. ALFAPASS) en het eigen rijksregisternummer (staat in je werkboek, op je sis- kaart of identiteitskaart) meebrengen. Werkgevers moeten de firmakaart meebrengen.

Hoe worden de aangeboden artikelen gekozen?

Voor de keuze van de artikelen primeert de veiligheid.

Kan u rekenen op een kwaliteitsvolle uitrusting?

Voor de keuze van de artikelen primeert de veiligheid. We volgen daarbij de wettelijke opgelegde periodieke keuringen en normeringen.

Kan u als werkgever persoonlijke beschermingsmiddelen aankopen?

Werkgevers kunnen alle persoonlijke beschermingsmiddelen aankopen.

Welke documenten heeft u, als werkgever, nodig om persoonlijke beschermingsmiddelen te lenen?

Indien mogelijk geeft u een bestelbon vanuit uw firma mee met de medewerker die de PBM’s komt afhalen.

Voldoen de persoonlijke beschermingsmiddelen aan de wettelijke vereisten?

Voor de aankoop van onze persoonlijke beschermingsmiddelen volgen wij de adviezen van onze eigen veiligheidsexperts.

Wanneer moet u de uitgeleende materialen terugbezorgen?

Wij werken met een uitleentermijn van 14 dagen.

Wie kan er terecht op het kledijbedelingscentrum?

Uitsluitend erkende havenarbeiders en werkgevers.